jenniekey

Direktlänk till inlägg 29 november 2010

överraskning

Av Jennie Karlsson - 29 november 2010 11:05

Igår hade jag lite jessica-bus-känsla i kroppen. Kände att jag ville göra en liten spontan överraskning.

Så jag tänkte överraska hanna med en chokladkalander som levererats till dörren.

Jag hade snörat in kalendern med snöre, och skrivit en lapp..


"med en chokladbit var dag, så mår magen riktigt bra / Tomten


Så när hanna trodde att jag var hemma i Asarum, gick jag till hennes dörr, lämnade kalendern på marken framför dörren och ringde på. sprang därifrån så hon inte skulle se mig. När jag hörde att hon stängt dörren igen.. ringde jag henne och sa att jag skulle köra från asarum till stan (vi skulle nämligen ses för att gå på stan). Så då när vi lagt på gick jag till henne och ringde på dörren igen, och när hon öppnade, fattade hon inte så mycket, haha. första kommentaren "var det du som lämnade den?" haha. Det var roligt. Överraskad blev hon allt :)


Så ha en bra dag alla.

Idag ska jag och några till växjö och jobba åt deras restaurang. Så en lång färd både dit och hem väntas...

Ciaaao.

 
 
Jessi

Jessi

1 december 2010 19:10

vilket roligt bus du gjorde ! :) jessica-bus-känsla?! tar det som en komplimang. hihi, puss

http://jezzica.bloggplatsen.se

Jennie Karlsson

2 december 2010 00:49

Ja, ta det som en komplimang :)
Det är inget annat än positivt! puss

 
Ingen bild

Hanna M

21 januari 2011 10:37

Jaa, jag är faktiskt det ;) Jäkligt skönt med kort hår! :D allt bra med dig?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Karlsson - 16 februari 2011 22:09

Vilken kväll.. har varit i parken dansat. Jag har kännt av att man inte riktigt var på topp ikväll. Men trots det så hade jag kul, som vanligt:) När jag kom hem testade jag min mixer för första gången! Fick den nämligen i julklapp. och minsann, den...

Av Jennie Karlsson - 11 februari 2011 11:57

Jisses vad denna veckan har gått, det är ju redan fredag! Blir lite fredagsmys på jobbet ikväll! Skönt att ha något att göra ikväll ändå, så känner jag inte av mina nerver för imorgon. För de kommer krypandes alltmer nu! Hade lite svårt att sova in...

Av Jennie Karlsson - 10 februari 2011 15:07

En riktigt go låt med Scotts - Jennie Brukar inte lyssna så mycket på Scotts, men just denna låten är inte så uttjatad som vissa låtar och riktigt bra sväng. Me like:) Idag har jag fikat med några brudar! Alltid lika...

Av Jennie Karlsson - 9 februari 2011 10:53


Vilken bra start på denna dagen! Solen skiner och det är klarblå himmel. Kanske våren har kommit som alla pratar om?! Man vill i alla fall tro det om inte annat:)     Bild från tjejmilen, får inspirera lite så man börjar komma igång!   I...

Av Jennie Karlsson - 8 februari 2011 22:12

Sådär ja, nu har redan hela tisdagen gått. Är hemkommen efter en mycket bra dans träning för Conrad Lindström! Mycket, mycket bra var det. Satte griller på de flesta tycker jag och vi kommer nog drömma om detta nu natten lång om kombinationerna a...

Ovido - Quiz & Flashcards