jenniekey

Alla inlägg under januari 2011

Av Jennie Karlsson - 28 januari 2011 10:32

Godmorgon folket!


Nu har man vaknat till liv lite. Ska strax gå till jobbet och jobba en stund. Ikväll blir det partaaaaj! Ska fira lilla söta Sandra. Så på det väntas utgång :D


Denna veckan har varit helt otrolig. Det jag väntat på så länge blir äntligen verklighet!

Jag har börjat träna för en danstränare som heter Johan Åhs, med David. Det är tävlingsträning så detta innebär att jag får TÄVLA!!!!! Oh yes, och den första tävlingen är redan bokad. Den 12:e februari i Växjö. Önska mig lycka till:)


Var egentligen det jag ville säga...


Ha en trevlig helg alla:)


Av Jennie Karlsson - 24 januari 2011 19:51

Åååh. Hemma från kvällens träningspass, bodypump!

Nu är igång igen. Förra veckan blev det 3 pass, två box och ett cirkel pass. och idag blev det bodypump! Mer träning och bättre matvanor så ska nog detta gå vägen:) Man känner sig lite mer fräsch i kroppen och man får en bra kombination av detta!


 


Nu blir det bara en lugn kväll hemma. Tror jag ska göra lite smoothies som jag kan äta till frukost imorgon, och en extra så jag får något gott efter dansen? Sounds good to me!

Blir en tripp till Ikea imorgon också med syster. Ska bli skoj:)


Tack och Hej!


Av Jennie Karlsson - 23 januari 2011 21:52

Jaha, det var minsann inte igår jag skrev här senast! :)


Nu har ju vardagen dragit igång som vanligt. Alla (nästan) vänner har åkt tillbaka din sina bostäder runt om i södra Sverige. Mycket som händer med jobb och dans.

Kan berätta mer en annan gång.


Ikväll har iaf första fortsättningskurs kvällen varit. Den gick superbra:)

Så ett bra avslut på denna söndagkväll gör jag en repris från gårdagen och gör fruktsallad med glass! Muums. Imorgon är jag ledig.


Tack och godnatt, hörs snart igen:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards