jenniekey

Alla inlägg under maj 2010

Av Jennie Karlsson - 30 maj 2010 12:03


Bästa låten på Eurovision song contest.

Kollade inte igår, för jag jobbade.

men snabbade igenom allt idag.

Denna satt som en smäck.

Detta kommer bli en sommar hit! :D

Av Jennie Karlsson - 9 maj 2010 23:17


Javisst, då var det söndag igen. Men vilken helg det har varit!

Helgen har bara sprungit iväg. Jobbar man inte så hittar man på en massa annat skoj.

I fredags jobbade jag dock stängning. Sen på lördag morgon, galen som jag är, gick jag på ett cirkel pass på motiva! Första gången jag går på det, riktigt skoj var det!

Sen blev det en tur på stan med mamma och syster. Hittade ett duschdraperi, intressant för er jag vet ;) haha.


På kvällen väntade inflyttningsfeeeeest. och ja vad lyckat det blev. Säger som vicki, det kvittar hur länge man är ifrån varandra och hur lite man hörs. När man väl träffas så känns det som det vore igår. Kan inte säga annat än att det var den absolut bästa kvällen på länge! Som dessutom gick alldeles för snabbt. Det var däremot mindre bra, hehe.

Men vill säga TACK alla för igår.

Bilder har jag tyvärr inte heller, trodde jag hade min kamera i lägenheten, men icke. Så ni får väl göra som alla andra, kolla efter update på facebook ;)


Idag blev det kusin firande, Elias har fyllt år. Så blev fika och massa prat hos familjen Sjöström. Det var inte fel, riktigt trevligt :) Sen fick jag lite välbehövliga galgar av farmor. Tack för det :) hihi.


Nu väntar strax sängen. Hoppas Bella kommer ihåg att ringa snart för saknar denna snäckan :)


Nightinight.

Ciaaaao.

Av Jennie Karlsson - 7 maj 2010 12:07

Gud vad tiden går, nu var det ju flera dagar sen jag skrev.

Men som man säger, tiden går fort när man har roligt!


Jag har väl egentligen inte gjort så mycket, men mycket tid har gått till att fixa i lägenheten! :) Det är så roligt! Nu börjar allt komma på plats med. Igår storhandlade jag allt det mest nödvändiga just nu. Så jag överlever här med! Nu har jag till och med en brödkniv, haha. Det hade jag inte för någon dag sen.

Hade trevliga besök igår. Farmor, Stig och farmor Inga kom inom en sväng. Bjöd på lite fika :) Sen senare på kvällen så kom pinglan Linnéa. Mucho najs. Det kändes som det var längesen! Så det var kul att få träffa dig en stund :)


Ikväll blir det att jobba, sen imorgon ladda för feeeest! Blir en liten inflyttningsfest här hos mig. Det ska bli najs. Träffa alla goa och glada (de få) som kommer hem till Karlshamn!


Nu ska jag städa.

Ha en bra fredag gott folk.

Ciiaaaao.

Av Jennie Karlsson - 3 maj 2010 10:44

Fullpackad helg. Bestående av mycket jobb, flyttande och lite fest!

I fredags, valborg, jobbade jag hela dagen. Slutade vid 20. Fredrik och Sabrina hade bröllopsfest, så jag och Hanna åkte inom en runda. och det var en aning roande, vissa var mer onyktra än andra ;) hahaha. Det blev en snabb visit där, för att åka vidare till Mingel. Riktigt roligt var det, bara dansa loss till musiken! Det är nog lite underskattat att kunna gå ut nykter. men det fungerar minst lika bra ju :)


Lördagen jobbade jag samma tid, hela dagen. Skulle egentlien åkt till växjö för att dansa loss lite, men jobbade lite för sent för att hinna med att åka med de andra. Så jag, mamma och pappa passade på att lassa in lite fler saker i läenheten.


Söndagen fick jag mer tid att göra i ordning. Fick upp lite gardiner, bäddade sängen och lite smått. Fick besök av min kära moster. Sen sen fin besök av Hedvig! Blev bara en kort stund men det var otroligt kul att få träffa dig det lilla :) Tack för att du kom inom!

Sen blev det återigen jobb, 15-00.45


Nu ska jag snart bege mig till lägenheten för att fixa ännu mer!

Tack alla för i helgen :)

Ciaaao.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards