jenniekey

Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

fullt ös

Av Jennie Karlsson - 3 maj 2010 10:44

Fullpackad helg. Bestående av mycket jobb, flyttande och lite fest!

I fredags, valborg, jobbade jag hela dagen. Slutade vid 20. Fredrik och Sabrina hade bröllopsfest, så jag och Hanna åkte inom en runda. och det var en aning roande, vissa var mer onyktra än andra ;) hahaha. Det blev en snabb visit där, för att åka vidare till Mingel. Riktigt roligt var det, bara dansa loss till musiken! Det är nog lite underskattat att kunna gå ut nykter. men det fungerar minst lika bra ju :)


Lördagen jobbade jag samma tid, hela dagen. Skulle egentlien åkt till växjö för att dansa loss lite, men jobbade lite för sent för att hinna med att åka med de andra. Så jag, mamma och pappa passade på att lassa in lite fler saker i läenheten.


Söndagen fick jag mer tid att göra i ordning. Fick upp lite gardiner, bäddade sängen och lite smått. Fick besök av min kära moster. Sen sen fin besök av Hedvig! Blev bara en kort stund men det var otroligt kul att få träffa dig det lilla :) Tack för att du kom inom!

Sen blev det återigen jobb, 15-00.45


Nu ska jag snart bege mig till lägenheten för att fixa ännu mer!

Tack alla för i helgen :)

Ciaaao.

 
 
Ingen bild

Heddi

3 maj 2010 15:18

Jag lovar att det kommer bli fler och längre besök :) Tack för jag fick hälsa på dig, din lägenhet är jättefin!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Karlsson - 16 februari 2011 22:09

Vilken kväll.. har varit i parken dansat. Jag har kännt av att man inte riktigt var på topp ikväll. Men trots det så hade jag kul, som vanligt:) När jag kom hem testade jag min mixer för första gången! Fick den nämligen i julklapp. och minsann, den...

Av Jennie Karlsson - 11 februari 2011 11:57

Jisses vad denna veckan har gått, det är ju redan fredag! Blir lite fredagsmys på jobbet ikväll! Skönt att ha något att göra ikväll ändå, så känner jag inte av mina nerver för imorgon. För de kommer krypandes alltmer nu! Hade lite svårt att sova in...

Av Jennie Karlsson - 10 februari 2011 15:07

En riktigt go låt med Scotts - Jennie Brukar inte lyssna så mycket på Scotts, men just denna låten är inte så uttjatad som vissa låtar och riktigt bra sväng. Me like:) Idag har jag fikat med några brudar! Alltid lika...

Av Jennie Karlsson - 9 februari 2011 10:53


Vilken bra start på denna dagen! Solen skiner och det är klarblå himmel. Kanske våren har kommit som alla pratar om?! Man vill i alla fall tro det om inte annat:)     Bild från tjejmilen, får inspirera lite så man börjar komma igång!   I...

Av Jennie Karlsson - 8 februari 2011 22:12

Sådär ja, nu har redan hela tisdagen gått. Är hemkommen efter en mycket bra dans träning för Conrad Lindström! Mycket, mycket bra var det. Satte griller på de flesta tycker jag och vi kommer nog drömma om detta nu natten lång om kombinationerna a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards