jenniekey

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Jennie Karlsson - 7 februari 2011 23:24

Sååå.. nu har jag jobbat klart för denna gången. Har två lediga dagar nu, skönt!


Idag har jag fikat med Sandra. Var på tok för längesen. Trevligt var det:) Hade en del att snacka om minsann.

Imorgon får jag kika in Sofias lägenhet:) Har ju inte varit i den, och nu har hon ju faktiskt bott i den ett litet tag. Är på tiden nu..!


Sen på kvällen så väntas det träning med Conrad Lindström! Det ska bli riktigt spännande att få dansa med honom som instruktör ännu en gång, och några fler gånger kommer det bli. Så snart är man lite mer god vän med"åhej buggen". Skönt, eftersom Johan Åhs kör samma stil på träningen i Karlskrona.


Sen börjar jag bli lite ännu mer nervös inför lördag!!!!!!! MIn första TÄVLING i bugg!! Hjälp, hjälp, hjälp! Jag börjar bli lite nervös redan nu...


Nu har jag ätit upp min fruktsallad också, som jag suktat efter något gott i soffan:)

Dags att dra sig mot sängen... Natti:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards