jenniekey

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Jennie Karlsson - 9 februari 2011 10:53

Vilken bra start på denna dagen!

Solen skiner och det är klarblå himmel. Kanske våren har kommit som alla pratar om?! Man vill i alla fall tro det om inte annat:)


 

Bild från tjejmilen, får inspirera lite så man börjar komma igång!


Igår bestämde jag mig för att jag skulle ut och springa, så det gjorde jag! Min allra första runda för i år. och måste säga att det gick imponerande bra. Tog det väldigt lugnt, men klarade ändå samma runda jag gjorde i somras utan problem:)

Rundan blev inte sämre heller när man sprang strandpromenaden och tittade ut mot havet, solen som skimrade i vattnet och den fina utsikten så fick man en sommarkänsla i kroppen!

Lyxade till en frukost bestående av gröt med aprikos, knäckebröd och juice. Satt som en smäck.

Så nu är jag fit for fight och ta itu med dagen som kvarstår. Tvätta står på schemat. och syster kommer på fika. Mysigt:)


Ikväll blir det dans i bellevueparken!:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards