jenniekey

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Jennie Karlsson - 16 februari 2011 22:09

Vilken kväll.. har varit i parken dansat. Jag har kännt av att man inte riktigt var på topp ikväll. Men trots det så hade jag kul, som vanligt:)

När jag kom hem testade jag min mixer för första gången! Fick den nämligen i julklapp. och minsann, den kunde göra goda smoothies! Muuums.


Och nu helgen... Tävlade ju i lördags för första gången i Växjö, med David! och jag måste säga att jag är mycket nöjd med vår prestation! Vi kom till b-final och hamnade 2:a där. Totalt 7:a :) Så jag kan inte klaga.

Nervös om något var jag. Men när man väl var ute på golvet glömde jag bort allt för en stund och hade jätteskoj!

Här kommer en video från b-finalen. Simon har filmat!



Blir att nana kudden tidigt ikväll. Mycket att stå i imorgon bitti. Bl.a Tvättning och springa tidigt......

Natti:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards